sobota, 28 czerwca 2014

Inside the Bell Tower of St Mark's Cathedral in Korčula


W Chorwacji miałem wiele sytuacji, kiedy zdjęcia musiałem sobie robić samemu. Zdarzały nam się miejsca, do których ze względu na ''juniora'' wchodziliśmy na zmianę. Tak było i tym razem z Katedrą św. Marka w Korčuli

To trudne miejsce do robienia ''samojebek''. Ciasnota, plączący się ludzie, których część ''jak na złość'' bardzo ciekawiło, co tam rozkładam na kracie ;-) i skromna ilość czasu narzucona przez ''niecierpliwą'' żonę ;-) bardzo utrudniało to zadanie. 
Sprawy nie ułatwiał też fakt, że mój drugi, mały ''aparacik'' nie posiada wyświetlacza czy choćby wizjera, a wszystkie zdjęcia robię nim na kompletnego ''czuja''.

Za to co mi daje w zamian wkrótce podziękuję mu w osobnym poście :-)

Na zdjęciu poniżej jestem tutaj

Jedno spojrzenie na wnętrze Katedry św. Marka w Korčuli i wiedziałem, że tu zrobię sobie zdjęcie :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz